Tapasimme eilen TAAS eri henkilön Pohjolasta...
Kävimme TAAS läpi irtaimistoa ja hän pyysi meiltä kuitteja irtaimistosta. Kyllä meillä oli tapana säilyttää kuitit kotona!! Mahdoton, suorastaan järjestön vaatimus kun kaikki on menetetty!!
Olemme käyneet irtaimiston aiemmin läpi kokonaisuudessaan eri henkilön kanssa, eikä hän puhunut sanallakaan kuiteista ym!!!
 
Tuntuu, että asiaa pompotellaan vain henkilöltä toiselle päätösten lykkäämiseksi ja asiakkaiden kiusaksi!!
Tilitietojen haku maksaa 1€/kk, kun hakee vanhempia kuin 3kk takaisia.. Ja jos tilitiedot löytyy 2 vuodelta, se tekee 21€ ja molempien tilit = 42€. Pientä sinänsä, mutta todella naurettavaa, että meidän pitää maksaa OP:lle siitä, että Pohjola korvaisi meille!! Eiköhän me olla maksettu jo ihan riittämiin vakuutusmaksuja yms!!!
 
Otin tänään yhteyttä finanssivalvontaan, josta neuvottiin ottamaan yhteyttä taas eri henkilöön. 
 
Käsitykseni mukaan vakuutusyhtiö kertoo oman kantansa korvauksesta (summat yms) ja me joko hyväksymme tai emme. Meidän piti saada edellä mainitsemani asiat tietoon 2.12.2013 alkavalla viikolla. Emmekä ole niitä saaneet, YLLÄRI.
 
Mielestäni Pohjolan asiakkailla (miksei muillakin) on oikeus saada tietää, millaista toimintaa vakuutusyhtiö harjoittaa. Turhia lupauksia, epätietoisuutta ja kykenemättömyyttä hoitaa tämänkaltaista asiaa, tai ainakin olematonta kykyä informoida asiakasta.
 
Emme olisi uskoneet, että Pohjola toimii näin. Jos jotain positiivista pitää tästä etsiä, niin saimme kuitenkin myytyä automme, jotta saimme ostettua talvivaatteet, ennen kuin etukäteismaksusta Pohjolasta saimme tietoa!
 
 
Mulla hajoaa kohta pää tän vakuutusyhtiön kans! Kukaan ei tiedä mitään kun soittaa ja kyselee..
Me ollaan oltu kohta 2kk kodittomia ja joulu kodittomana kuulostaa ihan hirveen kivalta!!
 
Itkettää, ahdistaa ja vituttaa. Kiitos POHJOLA!!!